BOJ O TELEFONNÍ SIGNÁL SPOLEČNOSTI T-MOBILE

Autor: Martin Kühnel <m.kuhnel(at)seznam.cz>, Téma: Poskytování informací, Vydáno dne: 10. 10. 2017

Tento boj začal začátkem ledna, kdy jsem telefonní společnost mailem upozornil na tehdejší dobu - horší

signál. Řešení bylo velmi rychlé, bohužel nijak úspěšné, proto mi technik navrhl, abych podal hromadnou

stížnost několika občanů, že toto musí potom řešit důkladně.

Stížnost jsem podal 22. února za sebe, a co by místostarosta obce, i za svoje občany. Stížnost obsahovala

21 telefonních čísel, vždy jedno číslo z jednoho popisného čísla domu, s upozorněním, že v jednom domě

je několik telefonních čísel a stížnost nezahrnuje všechny naše nespokojené občany. Následovalo větší

množství mailů. Signál se ale bohužel stále zhoršoval až na vyjímku 22. srpna do konce měsíce srpna,

kdy byl signál v naši vesnici velmi dobrý. Pak se vše znovu zhoršilo a až na vyjímky zhoršuje.

Já osobně jsem tento boj vzdal 17. září a vypověděl jsem smlouvu se společností a rozhodl se přejít jinam.

Následovala pokuta za předčasné ukončení smlouvy – 200kč. S tou jsem nesouhlasil a pustil jsem se

znovu do boje. Upozornil jsem je, že smlouvu jsem sice vypověděl já, ale z důvodu který zavinili oni.

Několik mailů a výsledek, pokuta mi byla odpuštěna. Okamžitě jsem napsal, že to samé chci i pro svoje

občany, kteří se rozhodnou od nich odejít. Bylo mi posláno reklamační číslo, které můžete využít pro svůj

odchod od společnosti, ale každá žádost bude posuzována jednotlivě a rozhodnutí mohou být

různá. Proto, kdo má paušál a chce odejít, použijte reklamační číslo, ale nejdříve než dáte výpověď, tak se

informujte jak bude vaše případná výpověď posouzena.

Mail od telefonní společnosti.

,,každý zákazník bude řešen individuálně dle parametrů jeho Smlouvy. Je tedy nutné, aby se každý

samostatně na nás obrátil s odkazem na reklamaci č. 1-36711473501. Zda bude uvolněn bez sankcí,

jako je tomu ve Vašem případě, nemohu nyní slíbit.“

Toto povídání je sice dlouhé, ale ve skutečnosti to bylo mnohem delší a hlavně pestřejší. Dne 4. října

mi volal technik společnosti, s dotazem, jak vypadá signál. Během volání, mne jednu chvíli neslyšel a pak

jsem i vypadl ze signálu. Přesto jsem se dozvěděl, že 21.srpna měnili vysílač a 13.září rádio. Když jsem

ho ujistil, že až na vyjímku je situace hrozná a sám se o tom i přesvědčil, slíbil další pokus o zlepšení.

Je tedy na každém z vás jak se zachováte, já vám přeji ať se hlavně dovoláte a jste i slyšet.

Pavel Votoček